jueves, 9 de octubre de 2008

7 comentaris:

Anónimo dijo...

Jo crec que estaven acotats. D'aquí, que en Biel se toqui es pesonsuelo!

Anónimo dijo...

OH.... siiiiiii!!

Anónimo dijo...

en esta foto se refleja los tres miembros de esclub mas buenos y menos peligrosos...


19

Anónimo dijo...

Aqui estan els tres mes beneitets d'esclub06, ja que els altres 3 no devien perdre es temps i torturar el seu fetge!!!
Pero tambe s'ha de dir que en Biel, en Gabi i en David son els 3 mes fidels a esclub06 ja q mai surten i sempre fan bonda! ajajaj

una abraçada al.lots!

Anónimo dijo...

Jo me pareix que vos han deixat tirats aquests!!!!

Ho sa decanten per sa pivona, jejeje

Anónimo dijo...

Amb certesa puc dir k no feien sa foto... més que res perquè sa foto la feia jo!!!

Jo crec k cercaven pivon per allà!! I això des tres membres més bons al·lots... no seran es tres més dolents???

Au besos a n'aquests tres membres des club!!!

Anónimo dijo...

Jo crec k sa resposta a s'enquesta està més k clara...

Si es k ja vos coneixen massa!!

Besades club 06 i en especial a n'aquestes tres membres!!